BizAQ jest innowacyjną nieustannie rozwijającą się biblioteką usług biznesowych. Unikalność systemu polega na udostępnieniu platformy, która oferuje dostęp do zgromadzonych w jednym miejscu usług ułatwiających oraz usprawniających działania związane z rozwojem i prowadzeniem biznesu. Skorzystaj z nieograniczonej liczby usług, niezbędnych dla szybszego rozwoju twojego biznesu.
Wystarczy jedna rejestracja, aby korzystać z wielu usług. Koniec z zapamiętywaniem wielu loginów i haseł do usług rozproszonych po różnych dostawcach.
Możesz sprawdzić adresy dla podanego kodu pocztowego lub uzyskać kod pocztowy po podaniu adresu.
Dzięki tej usłudze w łatwy sposób jesteś w stanie wygenerować kod QR zawierający np. numer telefonu, wirtualną wizytówkę (vCard), adres e-mail, lub pozwalający na wyświetlenie tekstu, wysyłanie wiadomości SMS, czy przekierowanie na podany link.
Utwórz kolejkę wiadomości wraz z załącznikami, a następnie roześlij do podanych odbiorców.
System umożliwia dodanie wiadomości SMS do kolejki, a następnie masowe wysłanie ich do numerów docelowych.
Usługa w prosty sposób umożliwia zliczanie oraz zarządzanie statystykami stron. Pozwala na przekierowanie na inną stronę (np. promocyjną) po spełnieniu ustalonego warunku.
Platforma pozwala na tworzenie list zadań do zrobienia, zmianę statusu zadania oraz grupowanie. Co pozwala na szybką i sprawną realizację zadań w zespole
Serwis daje możliwość sprawdzenia danych kontrahenta w bazie CEIDG. Takie jak regon, pełna nazwa firmy, adres firmy oraz czy organizacja jest zarejestrowana jako podatnik VAT.
Stwórz szablony dokumentów takich jak: wnioski o urlop, umowy o pracę, a następnie wygeneruj uzupełniony dokument.
System ułatwia utworzenie pliku wymaganego przez porównywarki oraz sklepy internetowe do wygodnego dodawania produktów
Nie zapomnij o terminach płatności oraz ważnych spotkaniach. Przypominacz wyśle Ci wiadomość o zbliżającym się terminie.
Skorzystaj z możliwości generowania prezentacji w celu przedstawienia serii zdjęć w formie karuzeli, lightbox, slideshow, PDF czy miniatur
System usług BizAQ dostępny jest na większości urządzeń cyfrowych (komputer stacjonarny, laptop, tablet, fablet, smartfon), wystarczy jedynie dostęp do internetu.
Przedsiębiorcy korzystający z wielu różnych aplikacji pochodzących od różnych usługodawców, zmuszeni są do wielokrotnego przełączania się pomiędzy usługami w trakcie wykonywania zadań biznesowych. Wszystkie usługi użytkownika BizAQ są w jednym zintegrowanym systemie, dzięki czemu użytkownik oszczędza czas. Niejednokrotnie konieczność posiadania wielu dostawców usług, z upływem czasu staje się bardzo niewygodne, a koszty utrzymania, rozwoju i integracji pochłaniają bieżące zasoby.
"Dzięki BizAQ umieszczanie moich ofert w porównywarkach cenowych stało się o wiele łatwiejsze, a zaoszczędzony czas wykorzystuje na obsługę zamówień."
"Usługi BizAQ ułatwiły mi prowadzenie mojego sklepu internetowego, teraz już nie wyobrażam sobie prowadzenia firmy bez korzystania z systemu. Idealne narzędzie pracy przez internet."
"Jestem trenerką KAIZEN oraz prowadze szkolenia związane z rozwojem osobistym, organizując webinary rozsyłam informacje do osób zainteresowanych korzystając z systemu bizaku. Umożliwia mi to przesyłanie promocyjnych ofert w postaci kodów QR"
"Jestem informatykiem w dużej firmie finansowej, w wolnym czasie programistą. Korzystając z ofetry BizAQ, razem z moim szefem, usprawnilismy niektóre procesy biznesowe, związne z organizacją pracy, generowanie dokumentów oraz sprawdzaniem potencjalnych pratnerów biznesowych"
BizAQ zawiera funkcję "Skarbonka", która służy do rozliczeń za usługi systemu. Klient wpłaca dowolną kwotę do skarbonki, po zaksięgowaniu system automatycznie wystawia fakturę VAT. Usługi systemu rozliczane są w trzech różnych wariantach:
Okres – przedpłata za okres korzystania z wybranej usługi.
Pakiet - przedpłata za pakiet wybranej usługi.
Jedorazowo - opłata jednorazowa za wybraną usługę.
BizAQ oferuje wszystkie swoje usługi również w formie API przygotowanego z użyciem architektury REST. Aby korzystać z tego narzędzia należy uzyskać klucz, który służy do rozpoznania użytkownika w systemie i jest wykorzystywany przez wszystkie interfejsy aplikacyjne. Można go uzyskać po zalogowaniu się do panelu BizAQ. Tam znajdą również Państwo informacje dotyczące wszystkich usług oraz instrukcje jak z nich korzystać.
UNIT-LABS sp. z o.o.
ul. Katowicka 51,
41-400 Mysłowice
E-mail: biuro@unit-labs.com
tel. +48 501 306 801